טוען אירועים

הזמנה לכנס אונו למשפט וחדשנות על בינה מלאכותית ומשפט

“העידן הדיגיטלי הפך בימינו להיות חלק בלתי נפרד המוביל את חיי המסחר, הכלכלה והמשפט.
במציאות בה מערכות אוטונומיות של בינה מלאכותית חודרות לתחומי המסחר, הרפואה, האומנות, התחבורה והלוחמה, המסחר והתקשורת מתנהלים תוך שימוש באינטרנט ובפלטפורמות בלוקצ’יין, חוזים חכמים ומטבעות דיגיטליים מחליפים בחיי המסחר כלים מסחריים -משפטיים מסורתיים – עולות שאלות משפטיות לגבי המוכנות של עולם המשפט ושל סטודנטים למשפטים להתמודד עם סוגיות מסחריות ומשפטיות בכלים שנוצרו בטרם הפכו חידושים אלו לדומיננטיים.

ההתמחות נועדה להקנות ידע לגבי השפעת המהפכה הטכנולוגית על עולם המשפט, תוך התמקדות על משפט מסחרי וחדשנות, והקניית כלים משפטיים להתמודד עם האתגרים החדשים, לצד העמקה מחקרית ועידוד חשיבה יצירתית ביקורתית.” – פרופ’ שלומית יניסקי רביד, ראשת ההתמחות

התואר מכין את הבוגרים להשתלב ולהוביל את תחום ההיי טק, העומד בראש טבלת המשכורות של עו”ד, ומעמיק תחומי המשפט המסחרי. התואר רלוונטי בין היתר לתחומי העסק: חוזים, נזיקין, חברות, עבודה ועוד, תוך הכנת עו”ד לעידן האינטרנטי, לעבודה כעו”ד המלווה את תעשיית ההיי טק.

מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.

מה תלמדו במסגרת ההתמחות?

חלק מרשימת הקורסים שיילמדו במסגרת לימודי תואר שני במשפטים, זאת בנוסף לקורסים ולסמינרים שקיימים בתכנית הלימודים:
דיני פרטיות בעידן הדיגיטלי, התמודדות המשפט הבינלאומי עם סוגיות של חדשנות , NFT – בלוקצ’יין, חוזים חכמים, מטבעות דיגיטליים, ליווי חברות הזנק (סטרט-אפ), אתגרי קנין רוחני בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות ,נכסים קריפטוגרפיים ורגולציה, פשעי סייבר ועוד.

להרשמה לכנס לחץ כאן