שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

אילן סיגל
"מערכות הדיגיטל והדאטה הן הלב של השיווק המודרני. יכולות האוטומציה והפרסונליזציה של המערכות החדשות מאפשרות למנהלי השיווק להצליח בתפקידם ולהצעיד את החברות אותן הן מייצגים לביצועים יוצאי דופן."
מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי ומוסמך תואר שני שלנו, אילן סיגל
יפית מנטין
"כלים דיגיטליים וטכנולוגיים מתקדמים מאפשרים כיום למנהלי השיווק לייצר מנופים עסקיים חדשים. יכולות של פרסונליזציה, Omni channel ותגובה בזמן אמת מייצרים ערך אמיתי, בעל משמעות, המניע בצמיחה קדימה."
סמנכ"לית שיווק נספרסו ומוסמכת תואר שני שלנו, יפית מנטין
שלי שמיר קינן
"חדשנות טכנולוגית אמיתית יוצרת ערך מוסף באמצעות פתרונות לצרכים גלויים או סמויים. היא יכולה להשפיע על התנהגות, לכוון אותה ובתוך כך להקל על פעולות, לחסוך זמן, ולתת ערך. הכלים הטכנולוגיים החדשים מייצרים פתרונות והזדמנויות לדייק מסרים ולתת ערך פרסונאלי לצרכנים."
מנכל"ית באומן בר ריבנאי ומוסמכת תואר שני שלנו, שלי שמיר קינן

תכנית הלימודים

ההרשמה למסלול פברואר 2025 בעיצומה!

מטרת התואר היא הענקת ידע אקדמי עדכני מעשי ומקיף אשר יאפשר בניית אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית ופיתוח יכולות בתחומי המיתוג, הפרסום, יח”צ שיווק ועוד. התואר יעניק לסטודנטים את הכלים להשתלבות בתפקידים של ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית- Chief Digital Officer) CDO), ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות, ניתוח וכריית נתונים, ניהול שיווק וניהול מותגים, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים, השתלבות בסטרטאפים ׁ(חברות הזנק) ועוד.
התואר .M.A באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק הינו היחיד בישראל לאסטרטגיה דיגיטלית!
בראש התכנית ללימודי התואר עומדת ד”ר מיכל שפירא, ראש ביה”ס לשיווק ודיגיטל.

 

בתואר ניתן יהיה לבחור בין שלוש התמחויות:

  • התמחות בטרנספורמציה דיגיטלית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מבוא להגנת הסייבר, אסטרטגיה ודאטה בארגון, ניהול קהילות, מבוא ל Big Data-, גיימינג, AI בעידן הביג דאטה, תקשורת ותרבות, Machine Learning  ואנליטיקה עסקית ועוד.
  • התמחות בניהול השיווק – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: סדנת אסטרטגיה והקמת סטארט-אפ, סדנת ניהול קמפיינים, אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, יצירתיות במנהל עסקים, ניהול מותגים ועוד.
  • התמחות בניהול, מדידה וניתוח מדיה דיגיטלית – נועדה להעמיק את הידע והמיומנויות של הלומדים בתחום ניהול המדיה הדיגיטלית. ולאפשר להם התנסות בכלי ניהול קמפיינים בדיגיטל ובכלי מדידה עדכניים בתחום. בין הקורסים: מבוא טכני לאינטרנט ו SEO-קידום אתרים אורגני, גוגל אדס, CRO, קבלת החלטות מבוססות דאטה ועוד.

הסטודנטים בשלושת ההתמחויות ילמדו קורסים בתחומי הניהול, האסטרטגיה וניהול השיווק, ניהול משא ומתן עסקי, תורת המשחקים ואסטרטגיה בשיווק, ניהול שינוי ארגוני, ממשל  ציבורי ותאגידי, ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי, פיתוח מוצרים חדשים ועוד.

מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.

כיווני תעסוקה:
הבוגרים יוכלו להשתלב בסיום התואר בשורה של תפקידי מפתח בארגונים:

  • בתפקידי ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית – CDO -Chief Digital Officer, ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות , ניתוח וכריית נתונים , והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
  • בחברות ייעוץ בתחום הדיגיטל, חברות לייעוץ אסטרטגי, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • במשרדי פרסום בתפקידי ניהול תקציבים (תקציבאות(, דיגיטאל, תכנון מדיה ומחקר ותכנון אסטרטגי.
  • בחברות וארגונים מפרסמים בתפקידי ניהול שיווק, ניהול פרסום ותפקידים אחרים הדורשים הבנה בתחומי התקשורת.
  • בחברות הזנק (סטרטאפים).
  • בתחומי המיתוג, הדוברות ויחסי הציבור.
  • בחברות העוסקות בתחומי התקשורת הדיגיטלית והאינטראקטיבית.
    מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.

את התכנית ניתן לסיים בשנה!

את התכנית ניתן לסיים בשנה!

להורדת חוברת המידע עבור שנת שנת תשפ”ה 2025-2024 לחצו כאן

אני מאמין
ד
ד״ר מיכל שפירא ראשת ביה"ס לשיווק ודיגיטל
התואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק ממשיך את התפיסה שלנו, לפיה בעידן של שינויים ומהפכות בעולמות התוכן והשיווק, הידע האקדמי חייב יותר מתמיד להיות רלוונטי ולסייע לבוגרים להשתלב במקצועות העתיד. מדובר בשילוב אופטימלי בין עולמות השיווק, הביזנס והחדשנות. לאותם אנשים שהם כבר חלק תעשיית הפרסום, השיווק והדיגיטל יהווה התואר מקפצה בקריירה ולאלה שמעוניינים להשתלב בתחום מרתק זה ישמש התואר כרטיס כניסה.
אמיר שניידר
אמיר שניידר מנהל שיווק VOOM Insurance
קצב העולם המהיר, החידושים הטכנולוגיים והצרכן שהופך לדיגיטלי ומוסח יותר עם הצפה של ערוצים ואפיקי מדיה חדשים, מחייבים את איש השיווק ללמוד כל הזמן איך לרתום את כל הדאטה, הכלים והשיטות כדי להגיע לקהל הנכון, המוצר הנכון ובזמן הנכון.

חשוב שתדעו

הכשרה לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
לימודים פרקטיים המותאמים להתרחשות הדינמית בעולם הדיגיטלי.
מערך תמיכה ומערכת ליווי על-ידי המרצים הטובים ביותר.

ימי לימוד ומיקום

ההרשמה למסלול נובמבר 2024 בעיצומה! הלימודים יחלו בתאריך ה־3.11.2024

מה נדרש כדי להתקבל

קבלה ישירה:

תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע 80 ומעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

*הקריה האקדמית אונו שומרת לעצמה את הזכות לבחור את המועמדים הטובים ביותר מבין הנרשמים.

קבלה משוקללת:

תואר ראשון מוסד אקדמי מוכר, מעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

 

דברים נוספים שכדאי לדעת

התכנית קיבלה את הסמכת המועצה להשכלה גבוהה.

לחצו כאן לקריאת כתבות הבלוג באסטרטגיה דיגיטלית ותקשורת שיווקית 

רוצה לדעת עוד?