שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

סטודנטים בסיור במשרדי גוגל
הסטודנטים מקבלים מספר הסמכות מקצועיות משמעותיות: תעודת הסמכה של הבצפר, איגוד חברות הפרסום בנושא ״ ניהול קהילות״, תעודת הסמכה של לשכת העיתונות הממשלתית, הכנה לבחינה של גוגל בנושא גוגל אדוורדס.
סטודנטים ביחד עם מרצה בתואר באולפון חדשות
הבוגרים שלנו משתלבים במשרדי פרסום מובילים, סוכנויות דיגיטל, בתפקידי ניהול בחברות מובילות במשק, תפקידי שיווק, מיתוג, ,מחקר אסטרטגי, ניהול תקשורת שיווקית, דוברות ועוד.
דינה ניר בשיעור בכיתה עם סטודנטים
התכנית מציעה מגוון קורסים וסדנאות בתחומי הדיגיטל לצד סדנאות בניהול מדיה דיגיטלית, רשתות חברתיות והקניית מיומנויות פרקטיות מעולם הפרסום והשיווק.

תכנית הלימודים

ההרשמה למחזור אוקטובר 2025 תשפ״ו תיפתח בסוף דצמבר 2024.

חשבת פעם למה יש פוסטים שעוצרים אותך בגלילה בפיד וכאלה שלא? למה יש לך יותר תשוקה למוצר מסוים ולא לאחר? למה יש מחאות שהצטרפת אליהן וכאלה שהתעלמת מהן? למה 2 חברות שמציעות כמעט את אותו המוצר אחת מצליחה והשניה כושלת? אחת הסיבות המרכזיות היא – שיווק ופרסום. מהמוצרים שאנחנו קונים בסופרמרקט, אונליין ועד הפוליטיקאים להם אנחנו מצביעים בקלפי – הכל ממותג, משווק ומפורסם כל הזמן. כדי להשפיע באמת, כדי להכתיב מגמות וליצור שינוי – צריך לדעת לעשות את זה כמו שצריך. וזה מה שאנו מלמדים בתואר.

בין נושאי הלימוד: ניהול התקשורת והפרסום פסיכולוגיה ופרסום, יצירתיות בפרסום, פיתוח מוצרים, שיווק דיגיטלי, סדנת פיתוח סטארט אפ, דוברות ויחסי ציבור, קשרי עיתונות ומדיה, ניהול מותגים, קידום בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועוד.

מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.

פרקטיקום

סדנת הסמכה כתיבת תוכן שיווקי ועיתונאי של לשכת העיתונות הממשלתית
לוגו של לשכת העתונות הממשלתית

 

תעודת הסמכה של הבצפר של איגוד חברות הפרסום בנושא “ניהול קהילות”
לוגו של בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל - הבצפר

 

הכנה לבחינה של גוגל בנושא Google Adwords
לוגו של גוגל

גם אני בוגר אונו
רמי רושקביץ פרסום ותקשורת שיווקית
רמי רושקביץ מנכ"ל משותף ב"גריי קונטקט", חברת התוכן השיווקי של קבוצת אדלר-חומסקי
חוויית לימודים מדהימה , בזכות הידע, העניין והתרומה לארגז הכלים המקצועי שלי.

חשוב שתדעו

אתגר שפיבק
אתגר שפיבק
מייסד FIXEL
דודי חברון
דודי חברון
בעלים משותף במשרד הפרסום חברון-זלצמן
"הביקוש ליצירתיות אף פעם לא נגמר... לכן חכם לבחור בתואר ראשון עם התמחות בשיווק ופרסום, כל השאר זה סתם פרסומת."
אורן רווח
אורן רווח
מנכ"ל קבוצת אסתי לאודר ישראל (אלקליל)

מה נדרש כדי להתקבל

קבלה ישירה:

א. ממוצע בגרות בציון של 95 ומעלה, או פסיכומטרי 600 ובגרות מלאה. בנוסף, מתמטיקה 3 יחידות לימוד בציון 75 ומעלה / 4 יחידות לימוד בציון 65 ומעלה / 5 יחידות בציון עובר.
ב. תואר קודם ממוסד אקדמי מוכר.
או
24 נ”ז מהאוניברסיטה הפתוחה (*לא כולל הכרה בלימודים קודמים)
או
תעודת הנדסאי/ת

קבלה משוקללת:

א. מעבר ראיון קבלה וממוצע בגרות 94-80 או פסיכומטרי 550 ובגרות מלאה.
ב. מעל גיל 30: מעבר ראיון קבלה ובגרות מלאה.
ג. בעלי רקע לימודי קודם: מעבר ראיון קבלה.

תוכנית אפיק מעבר לאקדמיה:

לבעלי בגרות מלאה שאינם עומדים בתנאי הממוצע (מעבר מקבץ קורסים אקדמיים לפני תחילת הלימודים).

למועמדים שאינם עומדים בדרישות הקבלה:

תינתן אפשרות למכינה קדם אקדמית. לפרטים על המכינה ותנאיה יש לתאם פגישת ייעוץ.

רוצה לדעת עוד?