שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

התכנית מציעה את המספר הגדול ביותר של קורסי הדיגיטל בישראל לצד סדנאות בניהול מדיה דיגיטלית, רשתות חברתיות והקניית מיומנויות פרקטיות מעולם הפרסום והשיווק.
שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתעשייה.
הסמכות יישומיות ייחודיות עם חברת "לעמ" - לשכת העיתונות הממשלתית.

מה קורה בשלב שאחרי הלימודים

אתגר שפיבק
מנכ"ל ומייסד FIXEL
דודי חברון
בעלים משותף במשרד הפרסום חברון-זלצמן
אורן רווח
מנכ"ל קבוצת אסתי לאודר ישראל (אלקליל)
גם אני בוגר אונו
חוויית לימודים מדהימה , בזכות הידע, העניין והתרומה לארגז הכלים המקצועי שלי.
רמי רושקביץ מנכ"ל משותף ב"גריי קונטקט", חברת התוכן השיווקי של קבוצת אדלר-חומסקי

מה תלמדו

חשבת פעם למה יש פוסטים שעוצרים אותך בגלילה בפיד וכאלה שלא? למה יש לך יותר תשוקה למוצר מסוים ולא על אחר? למה יש מחאות שהצטרפת אליהן וכאלה שהתעלמת מהן? אחת הסיבות המרכזיות היא – שיווק ופרסום. מהמוצרים שאנחנו קונים בסופרמרקט ועד הפוליטיקאים להם אנחנו מצביעים בקלפי – הכל ממותג, משווק ומפורסם כל הזמן. כדי להשפיע באמת, כדי להכתיב מגמות וליצור שינוי – צריך לדעת לעשות את זה כמו שצריך. וזה בדיוק מה שנלמד אותך כאן.

בין נושאי הלימוד: ניהול התקשורת והפרסום פסיכולוגיה ופרסום, יצירתיות בפרסום, פיתוח מוצרים, שיווק דיגיטלי, סדנת פיתוח סטארט אפ, דוברות ויחסי ציבור, קשרי עיתונות ומדיה, ניהול מותגים, קידום בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועוד.

ימי לימוד ומיקום

מחזור נובמבר 2019
קמפוס ירושלים
מסלול ערב + יום שישי: ימים א׳, ה' תרגול מתוקשב ומעשי: יום ו'
קמפוס חיפה
מסלול ערב: ימים א׳, ד׳ תרגול מתוקשב ומעשי: יום ג'

מה נדרש כדי להתקבל

  • תעודת בגרות מלאה בממוצע בגרות משוקלל התואם את דרישות הקבלה בפקולטה הרלוונטית.
  • ציון של מבחן סיווג רמה באנגלית (מבחן אמי”ר או מבחן אמיר”ם או ציון פסיכומטרי).
  • ראיון אישי עם איש הסגל האקדמי.

מתי מוצרים חדשים מצליחים? ד"ר איל מעוז