שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

המרצים הטובים ביותר בישראל וביניהם: ד"ר מיכל שפירא, ד"ר אייל מעוז, ד"ר דינה ניר, ד"ר מוטי אמר, ד"ר יניב גווילי, ד"ר עופר צלרמאייר ועוד.
בין המוסמכים שלנו: שלי קינן שמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה קולה, רמי רושקביץ, מנכ"ל חברת התכנן השיווקי גריי קונקטקט - אדלר חומסקי ועוד.
התכנית קיימת משנת 1995 ומידי שנה אנו מתאימים ומסנכרנים אותה לשוק המשתנה על מנת שתהיה התכנית המעודכנת והיישומית ביותר.

מה קורה בשלב שאחרי הלימודים

גם אני בוגרת אונו
הגעתי לתואר השני כשכבר הייתי בתפקיד בכיר בקריירה. השילוב בין התאוריה לפרקטיקה היה מעצים ואיפשר לי ליישם כבר למחרת מה שלמדתי בכיתה ערב לפני. ממליצה מאוד.
קארן שיף סמנכ"לית שיווק ומכירות, קבוצת CAR2G

מה תלמדו

שוברים את הראש איך לשבור את האינטרנט עם מהלך השקה ויראלי? רוצים לייצר את המהלך השיווקי של השנה? בואו ללמוד ממי שכבר שברו שיאים בשיווק דיגיטלי, קריאיטיב ובניית אסטרטגיה שיווקית.

התכנית שלנו מכשירה את הדור הבא של מנהלי וסמנכ”לי השיווק, הפרסום והדיגיטל עם יתרון של הבנה דיגיטלית מעמיקה, התוויה של אסטרטגיה לקמפיינים פורצי דרך, ניהול תקשורת שיווקית ופיתוח מותגים.

בין נושאי הלימוד: פיתוח מוצרים חדשים, ניהול מותגים, יחסי ציבור וניהול משברים , מחקרי שוק ו-data big ,שיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות, מבוא לתורת המשחקים, משא ומתן עסקי ועוד.

גם אני בוגר אונו
אני קורא לזה השילוש הקדוש: גם השראה, גם העשרה וגם קורסים יישומיים, הלוואי והייתי יכול לחזור להיות סטודנט. עד היום אני בקשר עם חלק מהמרצים המעולים שלימדו אותי ועוררו בי השראה.
אמיר שניידר מנהל תחום דיגיטל, מטה שיווק בנק הפועלים

ימי לימוד ומיקום

מחזור נובמבר 2019
קמפוס קרית אונו
מסלול משולב ערב + יום שישי ימים ד׳, ו׳
קמפוס חיפה
מסלול ערב ימים ב׳, ד׳
קמפוס ירושלים
מסלול משולב ימים ג׳, ו׳

מה נדרש כדי להתקבל

  • ראיון אישי עם איש הסגל האקדמי
  • רקע מקצועי או ניהולי
  • תואר ראשון ממוסד ישראלי מוכר בציון 80 לפחות.

או

  • תואר שני או שלישי ממוסד ישראלי מוכר.

או

  • תואר ראשון מחו”ל – יש לצרף אישור שקילות ממשרד החינוך, הגף להערכת תארים ודיפלומות. טלפון: 02-5601684.

    *בקשות של בוגרי מוסדות אקדמיים בחו”ל (כולל שלוחות), ייבחנו בכל מקרה לגופו.

דברים נוספים שכדאי לדעת

בין נושאי ההתמחות: מחקרי שוק BIG DATA, התנהגות צרכנים, ניהול התקשורת והפרסום בעידן דיגיטלי, פיתוח מוצרים חדשים, ניהול מותגים, יצירתיות בעסקים, שיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות

האם שם המותג יכול לשנות את החוויה בפועל של הצרכנים? ד"ר מוטי אמר