שלוש סיבות טובות ללמוד אצלנו

סטודנטיות לומדות יחדיו
התוכנית משלבת קורסים ייחודיים ועדכנים העוסקים באתגרי הניהול המורכבים עימם מתמודדים מנהלי משאבי האנוש, ובצורך הברור בכישורי ניהול ייחודיים לתחומם, בנוסף לכישורי הניהול הכלליים.
סטודנטיות מתהלכות יחדיו
המרצים בהתמחות הם אנשי מפתח בעולם משאבי אנוש והניהול, בשוק המקומי והגלובלי, בעלי ניסיון פרקטי ואקדמי עשיר.
סטודנטיות בכיתה
ההתמחות מיועדת למי ששואף להשתלב ולהתקדם בתפקידי ניהול במשאבי אנוש, ולכל מי שמעוניין להתמקצע בתחום ולעבוד בארגונים ובחברות מכל תחומי המשק: בארגונים עסקיים, ציבוריים וביטחוניים, בארגוני מגזר שלישי ועוד.

תכנית הלימודים

ההרשמה למסלול ינואר 2025 בעיצומה! הלימודים יחלו בתאריך 26/01/2025.

מטרת ההתמחות הינה להעמיק את הידע, הכלים והמיומנויות של הלומדים, תוך מתן דגש להיבטים ניהוליים ואקטואליים במשאבי אנוש וביניהם ניהול משאבי אנוש בסביבה משתנה, כפי שהדבר בא לידי ביטוי בגיוס עובדים, בדפוסי התחלופה ובהתאמות הארגוניות בעקבות התחלופה הגבוהה, בשימור עובדים, בהדרכה ובניהול הביצוע.

נעסוק בתפקידו של מנהל משאבי אנוש כשותף אסטרטגי בהתאמת הארגון לסביבתו וכמי שמושפע בעצמו מהשינויים הארגוניים, ובמיצובו כשחקן מוביל בטרנספורמציה הארגונית והדיגיטלית שהארגון חווה. נלמד מהו החוזה הפסיכולוגי של עובד ומעביד, נכיר את המעבר למודל עבודה חדש ואת הצורך לרכוש מיומנויות חדשות כמנהלים “היברידיים”, מובילי אחריות חברתית ותאגידית ועוד.

נלמד על תפקידם של אנשי משאבי אנוש לאורך מעגל חיי העובד בארגון, ונתמקד בצמתים המרכזיים ובדרכי ההתערבות העומדים לרשותם. בכל אחד מהצמתים נתמקד בשאלות של פיתוח אישי ומקצועי, בשיפור ביצועיו של העובד ובתנאי העסקתו לאורך מעגל חייו בארגון ונתרגל כלים לפיתוח מיומנויות ההקשבה והתקשורת הבינאישית, באופן שיסייע למנהלי משאבי אנוש להצליח בתפקידם.

מסיימי ההתמחות מקבלים תעודה נוספת המציינת את ההתמחות בנוסף לתעודת התואר.

את התכנית ניתן לסיים בשנה!
את התכנית ניתן לסיים בשנה!

בין קורסי הלימוד:

  • דיני עסקים ואכיפה כלכלית
  • דיני עבודה ואתיקה למנהלים
  • ניהול משאבי אנוש כשותף אסטרטגי בארגון
  • ניהול משאבי אנוש בסביבה משתנה
  • תפקיד משאבי האנוש לאורך מעגל חיי העובד בארגון
  • כשאנשים, נתונים וטכנולוגיה נפגשים בעבודה
  • סדנה באיסוף נתונים
  • ניהול קריירה
  • החוזה הפסיכולוגי – מעבר למודל עבודה חדש
  • Power Skills – מיומנויות נדרשות בעולם העבודה החדש
  • סדנה בפיתוח ההון האנושי בארגון דרך האניאגרם (Enneagram)
  • יצירת ערך ואסטרטגיה שיווקית
  • אסטרטגיה עסקית
  • היבטים בניהול הארגון
  • יסודות הניהול הפיננסי
  • ניהול משא ומתן עסקי
  • יזמות וחדשנות עסקית
  • מנהיגות חיובית בניהול
  • ניתוח דוחות כספיים
  • ממשל ציבורי ותאגידי
  • תורת המשחקים וניהול סיכונים

להורדת חוברת המידע עבור שנת תשפ”ה 2025-2024, תואר שני .M.B.A הכוללת הרחבה עבור קורסי הליבה – לחצו כאן

להורדת עלון ההתמחות, עבור שנת תשפ”ה 2025-2024, עם רשימת הקורסים המלאה של ההתמחות (לא כולל קורסי הליבה) –  לחצו כאן

אנשים לוחצים יד
מטרת ההתמחות היא להעמיק את הידע והמיומנויות של הלומדים בתחום ניהול ההון האנושי בארגון. תוך מתן דגש להיבטים אסטרטגיים בניהול ההון האנושי, בניהול ופיתוח עובדים, בניהול קריירה ובהדרכה ובהיבטים משפטיים ואירגוניים הרלבנטיים לניהול משאבי אנוש. זאת מתוך מטרה להעמיד אנשי מקצוע מיומנים בתחום משאבי אנוש.

חשוב שתדעו

מעין כהן־רז
"ההתמחות במשאבי אנוש בקריה האקדמית אונו תרמה לי מאוד כמנהלת. בעידן הנוכחי מנהלים נדרשים ללמוד להתנהל במציאות חדשה ומורכבת וההתמחות הרחיבה את ארגז הכלים שלי. למדתי עם מרצים מקצועיים ומעצימים שהעניקו לי שיטות וכלים חדשניים. אני ממליצה בחום!"
מעין כהן־רז
יועצת עיסקית, מרצה ויו"ר דירקטוריון

מה נדרש כדי להתקבל

קבלה ישירה:

תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר, בציון ממוצע 80 ומעלה.

קבלה משוקללת:

א. תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר, ציון ממוצע בין 70 ל־79 ומעבר ראיון קבלה.
ב. תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר, מעבר ראיון קבלה, וניסיון ניהולי/מקצועי/תעסוקתי רלוונטי.

רוצה לדעת עוד?