מנהיגות וניהול, מסוגלות קולקטיבית של מורים, התנהגויות נסיגה, מחויבות ארגונית, למידה ארגונית, מחקרים ברמה בינלאומית. מטרת המחקרים שערכתי הייתה לשלב בין תיאוריה ארגונית ליישום בשדה תוך הסתמכות על ממצאים העולים ממורים וממנהלים ומתלמידים. פותחו מודלים ברמת הארגון המקשרים בין מאפייני מנהלים שונים כגון מנהיגות הוראתית, מורכבות קוגניטיבית, יכולת ספיגה, לבין מאפייני מורים כגון: מחויבות ארגונית, מסוגלות קולקטיבית של מורים, חזון משותף בבית הספר, מיומנות גמישות בתפקיד, נטייה לעזוב, לבין משתני תוצאה ויעילות בית ספרית כגון הישגי תלמידים, שביעות רצון כללית ועוד. מחקרים אלו תרמו ברמה עולמית לפיתוח מודלים חדשניים תוך התאמת מושגים לתחום החינוך בארץ שיכולים לתרום לפיתוח מערכת החינוך והעשייה הפדגוגית ולתרום לשיפור למידה ארגונית בית ספרית מתמשכת הן של מורים והן של מנהלים בכדי להבטיח איכות ניהולית וארגונים יעילים כמערכת המתאימה את עצמה לשינויים התכופים המתרחשים בסביבה הדינאמית.