עוסק מגיל צעיר בשיווק ומכירות. ב1989 ייסד וניהל מחלקת שירות לקוחות המודרני הראשון בישראל לטיפול בתלונות צרכנים. ניהל את המחלקה שלוש שנים והצליח להראות ROI של 177%, כלומר טיפול בתלונות היא מרכז רווח לארגונים. משם עבר לארה”ב ולמד לדוקטורט באוניברסיטת Texas A&M אצל Len Berry, מומחה בתחום איכות השירות. התיזה שלו שהתפרסמה cab, 1998 היתה מודל של טיפול ארגונים בתלונות לקוחות וצוטט בספרים ומאמרים. כיום, עורך של כתב העת Journal of Creating Value. סגן עורך של כתב העת Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction, and Complaining Behavior נמנה בין ה-Editorial Review Board של כתב העת Journal of Service Research