ד"ר משה דוידוב

מרצה בכיר בשיווק ואיכות השירות, קמפוס חיפה

אודות

עוסק מגיל צעיר בשיווק ומכירות. ב1989 ייסד וניהל מחלקת שירות לקוחות המודרני הראשון בישראל לטיפול בתלונות צרכנים. ניהל את המחלקה שלוש שנים והצליח להראות ROI  של 177%, כלומר טיפול בתלונות היא מרכז רווח לארגונים. משם עבר לארה”ב ולמד לדוקטורט באוניברסיטת Texas A&M אצל Len Berry, מומחה בתחום איכות השירות. התיזה שלו שהתפרסמה cab, 1998 היתה מודל של טיפול ארגונים בתלונות לקוחות וצוטט  בספרים ומאמרים. כיום, עורך של כתב העת Journal of Creating Value. סגן עורך של כתב העת Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction, and Complaining Behavior נמנה בין ה-Editorial Review Board  של כתב העת Journal of Service Research

השכלה

.Ph.D

בשיווק, Texas A&M University,טקסס (1998)

.M.B.A

בשיווק, אוניברסיטת תל אביב, (1991)

.B.A

בכלכלה וניהול, אוניברסיטת תל אביב, (1984)

תחומי הוראה

מרצה במגוון קורסים בשיווק ואיכות השירות סביב הנושא של מוכוונות לקוח ויצירת ערך לקוחות. מגוון הקורסים כוללים בין היתר; יסודות השיווק, ניהול השיווק, התנהגות צרכנים, אסטרטגיה וניהול, ניהול קשרי לקוחות, ניהול ותפעול שירותים, הנדסת שירות, יזמות חברתית, יזמות בשירות ציבורית, ואחרים.

תחומי מחקר

מתעניין היום במחקר במגוון נושאים כגון יזמות חברתית, פיתוח מוצרים חדשים, ניהול קשרי לקוחות, יצירת ערך, טיפול בתלונות לקוחות, ניהול תלונות כשמאב אסטרטגי לארגון, איכות השירות, יעילות מול מועילות ומוכוונות לקוח. המאמרים שלי צוטטו כ 2,000 פעם.