פרופיל דקורטיבי

ד"ר אורית להב

מרצה בכירה בחוג לריפוי בעיסוק, אחראית על קורסי PBL (Problem/Project Based Learning), פיתוחם והכשרת מרצים להוראה בשיטה מובילת תהליכי מנטורינג למרצים ביחידה לפיתוח וקידום ההוראה

אודות

מומחית בהוראה אקדמית עם דגש על PBL (Problem/Project Based Learning) ומנהלת קהילת מרצים ארצית בתחום.
מלווה מרצים מפקולטאות שונות בתכנית מנטורינג, מעבירה סדנאות מטעם היחידה לפיתוח וקידום ההוראה.
בשנים האחרונות מעמיקה במחקר על הסתגלות סטודנטים עם הפרעת קשב בהשכלה הגבוהה.

 

השכלה

Post-Doctoral

האוניברסיטה העברית בירושלים (2008).

.Ph.D

בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת תל אביב (2006).

.M.Ed

בייעוץ חינוכי, אוניברסיטת תל אביב (1997).

.B.O.T

בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת תל אביב (1989).

מומחית בפדגוגיה בהשכלה הגבוהה- שיטות הוראה, הוראה פעילה, הבניית תכנים. ובמחקר – כמותי ואיכותני.

תחומי הוראה

אחראית ומלמדת בקורסי Problem Based Learning מובילה סטודנטים בסמינר מחקר מלווה ומנחה קבוצות סטודנטים לריפוי בעיסוק בהכשרתם הראשונה במסגרת קורס מעורבות חברתית בקרב אנשים המתמודדים עם מוגבלויות

תחומי מחקר

 PBL- תפקיד המנחה מול העיסוק המרכזי שלו  PBL- תהליך ומשמעות- בעיני הסטודנטים  מודל המנטורינג- ככלי לפיתוח הוראה באקדמיה  השתלבות סטודנטים עם הפרעות קשב בהשכלה הגבוהה- תכנית קשב באקדמיה  הסתגלות אקדמית וחברתית של סטודנטים עם הפרעת קשב בהשכלה הגבוהה