אוהב/ת לראות פרסומות משובחות?
רוצה לפגוש ולשמוע את הפרסומאים המובילים בישראל מגלים מה עומד מאחורי ההצלחה של פרסום מוצלח?
מחפש/ת ערב מהנה עם אנשים מעניינים ו…פיצה?
“ערב טורפי הפרסומות” של הקריה האקדמית אונו – החוג לפרסום ותקשורת שיווקית, מזמין אותך לערב שכולו פרסום משובח מכל רחבי העולם ופרסומאים מובילים ומרתקים שינתחו ויגלו מהם הסודות מאחורי הפרסומות שהם אוהבים. במסגרת הערב, יציגו פרסומאים ומנכ”לים בכירים פרסומת שהם אוהבים במיוחד- בליווי הסבר קצר.
רשימת המרצים שישתתפו בערב (לפי סדר א’-ב’):
יוסי ארועטי, מנכ”ל ארועטי ברמן GPS
הדר גור אריה, מנכ”ל מקאן ואלי
אמיר גיא ,מנכ”ל אדלר חומסקי ורשבסקי ויו”ר איגוד הפרסום
אלון הוכדורף, מנכ”ל M&C סאצ’י
עינת יוזנט, מנכ”ל פרסום יהושוע
הדס ליבר, מנהלת מסלול ארט-דיירקשן של “הבצפר״.
גיל סמסונוב, מנכ”ל גליקמן שמיר סמסונוב
עדי קויצקי, שותף רגב קויצקי
יגאל שמיר, שותף ומנהל קריאייטיב בגליקמן שמיר סמסונוב
מנחה: ד”ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית, הקריה האקדמית אונו.
מועד: יום שלישי ה- 27 לאוקטובר, בין השעות 19:00 – 21:00.
מקום: אולם 1, בקמפוס המרכזי של הקריה האקדמית אונו, צה”ל 104, קרית אונו.
כיבוד: פיצות ושתייה חופשית.