מטרת התואר היא הענקת ידע אקדמי עדכני מעשי ומקיף אשר יאפשר בניית אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית ופיתוח יכולות בתחומי המיתוג, הפרסום, יח”צ שיווק ועוד. התואר יעניק לסטודנטים את הכלים להשתלבות בתפקידים של ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית- Chief Digital Officer) CDO), ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות, ניתוח וכריית נתונים, ניהול שיווק וניהול מותגים, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים, השתלבות בסטרטאפים ׁ(חברות הזנק) ועוד.
התואר השני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק הינו היחיד בישראל לאסטרטגיה דיגיטלית!
בראש התכנית ללימודי התואר עומדת ד”ר מיכל שפירא, ראש ביה”ס לשיווק ודיגיטל.