תחום | קורסים בתואר ראשון B.Mus. התמחות ביצוע לנגנים | נ”ז שנה א’ | נ”ז שנה ב’ | נ”ז שנה ג’ | נ”ז שנה ד’ |
יסודות קלאסיים | תיאוריה 1,2,3,4 | 4 | 4 | ||
פיתוח שמיעה ריתמית 1,2,3,4 (שעה עגולה) | 2 | ||||
פיתוח שמיעה 1,2,3,4 | 4 | 4 | |||
יסודות התזמור | 4 | ||||
קונטרפונקט 1,2 | 4 | 2 | |||
תולדות | תולדות המוסיקה הקלאסית | 4 | 4 | ||
תולדות הג’אז | 2 | ||||
מוסיקה ישראלית ויהודית בהיבט אומנותי | 4 | ||||
תולדות האומנות | 2 | ||||
תולדות המוסיקה של המזרח התיכון – מקאם ערבי על סוגיו | 2 | ||||
ג’אז | הרמוניה ג’אז ומוסיקה קלה 1,2,3,4 | 4 | |||
עיבוד לרית’ם סקשן וקומבו 1,2 | 4 | ||||
ביצוע | כלי ראשי – הוראה אישית (שעה עגולה) / רסיטל בסוף שנה ב’ | 4 | 4 | ||
מקהלה | 4 | 4 | |||
אנסמבל (הרכב) | 4 | ||||
מוסיקה וטכנולוגיה | תווי ממוחשב – סיבליוס | 2 | |||
מבוא לסאונד, מידי והפקה מוסיקלית | 6 | ||||
סאונד והפקה באולפן הביתי 1 – PRO TOOLS | 2 | ||||
קורסי התמחות | ניתוח יצירות ומבנים מוסיקליים קלאסיים | 2 | |||
תזמור סימפוני | 6 | ||||
סאונד והפקה באולפן הביתי 2 – PRO TOOLS | 2 | ||||
יצירת פסקול במחשב – סינק וידאו | 2 | ||||
מבוא למוסיקה לקולנוע | 2 | ||||
מוסיקה למשחקי מחשב ואפליקציות | 4 | ||||
מוסיקה לפרסומות | 2 | ||||
הלחנה לקולנוע ולמדיה | 6 | ||||
קריאת פרטיטורות (שעה עגולה) | 2 | ||||
הלחנה (שיעור פרטי, שעה עגולה) | 2 | 2 | |||
קומפוזיציה 1,2 | 4 | ||||
הלחנה לתיאטרון | 4 | ||||
עיבוד אומנותי | 4 | ||||
עיבוד בסגנונות | 6 | ||||
ניצוח | 4 | 2 | |||
כלים תעסוקתיים נוספים | היבטים משפטיים בתעשיית המוסיקה | 2 | |||
יזמות עסקית למוסיקאים | 2 | ||||
הוראת מוסיקה בחברה פלורליסטית | 4 | ||||
כלל מוסדי | אנגלית | 4 | |||
סה”כ נ”ז | 166 | 38 | 48 | 40 | 40 |
קורסי בחירה נוספים (על בסיס תנאי קדם ומקום פנוי) | תולדות הפופ | 2 | |||
פיתוח שמיעה ריתמית 3,4 (שעה עגולה) | 2 | ||||
סדנת ביצוע יצירה ישראלית | 4 | 4 | 4 | 4 | |
הרכבי בחירה (על בסיס אודישן) | 4 | 4 | 4 | 4 | |
פסנתר – כלי משני | 2 | 2 | |||
נגינת סשן באולפן הקלטות | 4 | ||||
כתיבה והלחנת שירים | 2 | ||||
כיתות אמן | 2 | 2 | 2 | 2 |