תחום | קורסים בתואר ראשון B.Mus. התמחות ביצוע לנגנים | נ”ז שנה א’ | נ”ז שנה ב’ | נ”ז שנה ג’ | נ”ז שנה ד’ |
תורת המוסיקה | תיאוריה 1,2,3,4 | 4 | 4 | ||
פיתוח שמיעה ריתמית 1,2,3,4 (שעה עגולה) | 2 | 2 | |||
פיתוח שמיעה 1,2,3,4 | 4 | 4 | |||
יסודות התזמור | 4 | ||||
קונטרפונקט 1,2 | 4 | ||||
תולדות | תולדות המוסיקה הקלאסית | 4 | 4 | ||
תולדות הג’אז והפופ | 4 | ||||
מוסיקה ישראלית ויהודית בהיבט אומנותי | 4 | ||||
תולדות האומנות | 2 | ||||
תולדות המוסיקה של המזרח התיכון – מקאם ערבי על סוגיו | 2 | ||||
ג’אז | הרמוניה ג’אז ומוסיקה קלה 1,2,3,4 | 4 | 4 | ||
עיבוד לרית’ם סקשן וקומבו 1,2 | 5 | ||||
מיומנויות פסנתר | פסנתר – כלי משני (שעה עגולה) | 2 | 2 | ||
הרמוניה על מקלדת | 2 | ||||
ביצוע | כלי ראשי – הוראה אישית (שעה עגולה) / רסיטל ומופע סיום | 4 | 4 | 2 | 2 |
מקהלה | 4 | 4 | |||
סדנת ביצוע יצירה ישראליח | 4 | 4 | 4 | ||
מוסיקה וטכנולוגיה | תווי ממוחשב – סיבליוס | 2 | |||
מבוא לסאונד, מידי והפקה מוסיקלית | 6 | ||||
סאונד והפקה באולפן הביתי 1 – PRO TOOLS | 2 | ||||
קורסי התמחות | אנסמבל (הרכב) | 4 | 4 | 4 | |
פורום מיומנות נגינה 4 | 4 | ||||
נגינת סשן באולפן הקלטות | 4 | ||||
אלתור ג’אז לנגנים 4 | 4 | ||||
אמנות הליווי הכלי 2 | 2 | ||||
מבוא למוסיקה לקולנוע 2 | 2 | ||||
ניתוח יצירות ומבנים | 2 | ||||
עיבוד לביג בנד | 4 | ||||
כלים תעסוקתיים נוספים | היבטים משפטיים בתעשיית המוסיקה | ||||
יזמות עסקית למוסיקאים | |||||
הוראת מוסיקה בחברה פלורליסטית | |||||
כלל מוסדי | אנגלית | ||||
סה”כ נ”ז | 176 | 46 | 46 | 44 | 32 |
קורסי בחירה נוספים (על בסיס תנאי קדם ומקום פנוי) | קונטרפונקט 3 | 2 | |||
סאונד והפקה באולפן הביתי 2 – PRO TOOLS | 2 | ||||
כיתות אמן | 2 | 2 | 2 | 2 | |
כתיבה והלחנת שירים – רונה קינן | 2 | ||||
מוסיקה לפרסומות | 2 | ||||
מוסיקה של המאה ה – 20 | 2 |