תחום | קורסים בתואר ראשון B.Mus. התמחות ביצוע לנגנים | נ”ז שנה א’ | נ”ז שנה ב’ | נ”ז שנה ג’ | נ”ז שנה ד’ |
יסודות קלאסיים | תיאוריה 1,2,3,4 | 4 | 4 | ||
פיתוח שמיעה ריתמית 1,2,3,4 (שעה עגולה) | 2 | 2 | |||
פיתוח שמיעה 1,2,3,4 | 4 | 4 | |||
קונטרפונקט 1,2 | 4 | ||||
תולדות | תולדות המוסיקה הקלאסית | 4 | 4 | ||
תולדות הג’אז והפופ | 4 | ||||
תולדות המוסיקה של המאה ה – 20 | 2 | ||||
מוסיקה ישראלית ויהודית בהיבט אומנותי | 4 | ||||
תולדות האומנות | 2 | ||||
תולדות המוסיקה של המזרח התיכון – מקאם ערבי על סוגיו | 2 | ||||
ג’אז | הרמוניה ג’אז ומוסיקה קלה 1,2,3,4 | 4 | 4 | ||
עיבוד לרית’ם סקשן וקומבו 1,2 | 2 | ||||
מיומנויות פסנתר | פסנתר – כלי משני (שעה עגולה) | 2 | 2 | ||
הרמוניה על מקלדת | 2 | ||||
ביצוע | כלי ראשי – הוראה אישית (שעה עגולה) / רסיטל ומופע סיום | 4 | 4 | 2 | 2 |
הגשת שיר לזמרים | 4 | ||||
מקהלה | 4 | 4 | |||
סדנת ביצוע יצירה ישראליח | 4 | 4 | 4 | ||
מוסיקה וטכנולוגיה | תווי ממוחשב – סיבליוס | 2 | |||
מבוא לסאונד, מידי והפקה מוסיקלית | 6 | ||||
סאונד והפקה באולפן הביתי 1 – PRO TOOLS | 2 | ||||
קורסי התמחות | אנסמבל (הרכב)/הגשת שיר מתקדם | 4 | |||
כתיבה והלחנת שירים | 2 | ||||
אמנות השיר – טקסטים (מאיר גולדברג) | 2 | ||||
אלמנטים קומפוזיטורים במוסיקה קלה | 2 | ||||
הרכב מחזות זמר – זמרים | 6 | ||||
יסודות התנועה | 2 | ||||
יסודות המשחק | 2 | ||||
תולדות המחזמר | 2 | ||||
קורס דיקציה | 2 | ||||
אלתור לזמרים | 2 | ||||
כלים תעסוקתיים נוספים | היבטים משפטיים בתעשיית המוסיקה | 2 | |||
יזמות עסקית למוסיקאים | 4 | ||||
הוראת מוסיקה בחברה פלורליסטית | 4 | ||||
כיתות אמן | 2 | 2 | 2 | 2 | |
כלל מוסדי | אנגלית | 4 | |||
סה”כ נ”ז | 168 | 48 | 52 | 36 | 32 |
קורסי בחירה נוספים (על בסיס תנאי קדם ומקום פנוי) | עיבוד לרית’ם סקשן וקומבו 2 | 2 | |||
קונטרפונקט 3 | 2 | ||||
קומפוזיציה 1,2 | 4 | ||||
תולדות המוסיקה של המאה ה – 20 ב | 2 | ||||
הרכבי בחירה (על בסיס אודישן) | 4 | 4 | 4 | 4 | |
הלחנת שירים – דניאל סלומון | 2 | ||||
יסודות התזמור | 4 |